Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.08.2013 r. pod numerem 336398-2013.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA , ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5267586, 5264434 w. 130, faks (089) 5267586.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ro.com.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: radiofonia publiczna.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis oprogramowania
d-accord.radio.suite.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 36 miesięcy usług
serwisowych dla wdrożonego w Radiu Olsztyn SA oprogramowania
d-accord.radio.suite 2.d-accord.radio.suite, zwane dalej
Oprogramowaniem, jest oprogramowaniem użytkowym dla systemu
komputerowego do produkcji i obsługi programu radiowego, składającym
się z modułów: 2.1.d-accord Mediathek, 2.2.d-accord Libraries,
2.3.d-accord News Center, 2.4.d-accord Daily Schedule, 2.5.d-accord
On Air Assist, 3.6.d-accord CART Assist, 2.7.d-accord Cut Assist,
2.8.d-accord broadcast event gateway, oraz interfejsów ze strony
d-accord.radio.suite do następujących systemów: 2.9.David MTE,
2.10.MediaCom, 2.11.IAR - depesze, dźwięki 2.12.PAP - depesze,
2.13.e-mail jako agencja, 2.14.PRO-TOOLS, 2.15.witryna internetowa
Radia Olsztyn - na protokole SOAP. 3.Oprogramowanie jest
zainstalowane na 44 stanowiskach, w tym 3 emisyjnych. 4.Szczegóły
dotyczące zakresu i zasad świadczenia usług serwisowych
Oprogramowania są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających spełniających kryteria art.67 ust. 1 pkt 6 pzp, polegających na dostawie nowych wersji Oprogramowania, zaliczanych do kategorii upgrade w rozumieniu punktu 10 załącznika nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub nadal wykonuje co najmniej jedną usługę serwisowania oprogramowania d-accord.radio.suite, wdrożonego na co najmniej 30 stanowiskach, zawierającego co najmniej 6 modułów i co najmniej 4 interfejsy spośród wymienionych w punkcie 3.2 SIWZ, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy liczony do terminu składania ofert.
-
III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi co najmniej 12 - miesięczne doświadczenie w serwisowaniu oprogramowania d-accord.radio.suite, wdrożonego na co najmniej 30 stanowiskach, zawierającego co najmniej 6 modułów i co najmniej 4 interfejsy spośród wymienionych w punkcie 3.2 SIWZ lub posiadającymi dokumenty, wystawione przez producenta Oprogramowania (zob. zał. nr 1 do SIWZ), potwierdzające uzyskanie kwalifikacji, wystarczających do serwisowania oprogramowania d-accord.radio.suite, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument umożliwiający weryfikację uprawnień do podpisania oferty i załączników.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ro.com.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radio Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Radia Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załącznik: specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Prezes Zarządu Redaktor Naczelny
Mariusz Bojarowicz (podpis na oryginale)